Bestellen en Ontvangen

Heb je een vraag over jouw bestelling en de status daarvan? Hieronder vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen.

We hebben het plaatsen van een bestelling zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt. Je kunt de onderstaande stappen volgen om je bestelling te plaatsen.

1. Kies artikel
Selecteer het gewenste artikel in onze webshop. Kies eventueel voor meerdere exemplaren indien wenselijk en klik vervolgens op ‘in winkelmand’.

2. Ga naar de winkelmand
Gebruik de knop ‘bekijk winkelmand’ of de winkelmand knop rechts boven om naar de winkelmand te gaan.

3. Vul je gegevens in
Als je een account hebt, kun je direct inloggen. Heb je deze nog niet? Dan kun je deze eenvoudig tijdens je bestelling aanmaken. Je kunt bij ons ook zonder account bestellen. Om je bestelling af te kunnen ronden vul je jouw gegevens in; het factuur- en afleveradres. 

4. Kies een betaalmethode
Kies een betaalmethode waar je mee wilt betalen. Je kunt betalen met PayPal, IDEAL, credit card en bankoverschrijving.

5. Plaats bestelling
Controleer voordat je jouw bestelling plaatst nog een keer alle gegevens. Als alle gegevens correct zijn kan je de bestelling plaatsen.

6. Bestelling ontvangen
Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je nog eens terug!

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen een paar minuten per e-mail de bestelbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Dan is de e-mail misschien in je spam map of ongewenste items terechtgekomen. Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij streven ernaar om uw artikel(en) na uw bestelling direct of binnen 1 a 2 werkdagen ter bezorging aan te bieden aan PostNL, PostNL Pakket service of DHL-Pakket service. Vandaar dat de levertijd altijd tussen de 1 a 3 werkdagen zit.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen een paar minuten per e-mail de bestelbevestiging. We gaan dan direct aan de slag met je bestelling. Wanneer je voor 15:00 uur hebt besteld kun je deze de volgende werkdag verwachten. 

Helaas bieden wij op dit moment geen inpakservice met cadeaupapier aan.

Alle artikelen worden zoveel mogelijk samen verzonden. 

Van gedachte veranderd of een foutje gemaakt in je bestelling? Nadat we je bestelling ontvangen, gaan we direct aan de slag. Als je bestelling al is verwerkt, kunnen we geen wijzigingen meer doorvoeren. Neem daarom voor wijzigingen zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Wat vervelend dat je bestelling beschadigd of niet compleet is! Neem zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) contact op met onze klantenservice, en stuur even een foto van het defecte, of verkeerde artikel mee. 

 

Wat vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Het kan voorkomen dat er wat vertraging is ontstaan bij de post bezorger.Heb je een track & trace code ontvangen, dan kun je die gebruiken om de de actuele status van de levering op te vragen. Geeft de track & trace ook geen duidelijkheid, neem dan contact op met  onze klantenservice.

©2022 Kirano.nl – Alle rechten voorbehouden.